Usystematyzujemy dla Ciebie to wszystko. Od dzisiaj nie musisz już przeglądać setek kartek i analiz. Wszystko, czego potrzebujesz znajdziesz w spersonalizowanym, webowym panelu zarządzania firmą. Przedstawiane dane będą dostosowane do Twoich potrzeb. Z poziomu takiego systemu możesz zarządzać pracownikami, fakturami i innymi dokumentami, zamówieniami, marketingiem czy sprzedażą, a także każdym innym aspektem prowadzenia firmy.
Jak to działa? Dzięki API (Application Programming Interface) możemy uporządkować dla Ciebie wszystkie potrzebne dane w jednym miejscu – Twoim panelu zarządzania. On z kolei łączy się z innymi systemami, które prezentują poszczególne dane i przedstawia je w Twojej aplikacji. Zapisuje te dane na swoim serwerze i teraz masz do nich dostęp z poziomu jednaj aplikacji internetowej. Cały interfejs opiera się o bibliotekę React, która odpowiada za wygląd aplikacji i łatwość odczytu danych. Jako wisienkę na torcie można dodać, że dodatkową opcją jest odczyt raportów z poziomu dedykowanej aplikacji na telefon.
Dlaczego warto zainwestować w taki webowy system zarządzania? Informacja to siła. System przedstawi Ci wszystko w przejrzysty, przystępny sposób. Po jednym rzucie okiem widać wszystkie pożądane dane. Który sektor firmy radzi sobie najlepiej, gdzie wymagane są zmiany, którzy klienci kupują najwięcej i dlaczego i wszystko inne, co chciałbyś zobaczyć. To narzędzie jest od samego początku dostosowywane do Twoich potrzeb. Z poziomu systemu zarządzania zyskujesz przewagę dzięki cennej perspektywie.
Warto poświęcić kilka słów na same systemy CRM, czyli z systemy zarządzania relacjami z klientami. Stosowanie tego narzędzia to wynik całej filozofii biznesowej nastawionej na maksymalne zaspokojenie potrzeb klienta, przy traktowaniu jego preferencji, oczekiwań i zachowań jak wartość, a nie koszty. Taki system pozwala nam na dogłębną analizę naszej grupy klientów i dopasowanie naszej oferty do nich. Dzięki temu Twoja oferta będzie w ich oczach prawdziwym „strzałem w dziesiątkę”, a to wywinduje słupki sprzedaży w firmie. Największym zainteresowaniem CRM’y cieszą się wśród sklepów internetowych, ale jego zastosowanie doceniają też firmy z innych sektorów i branż. B2B (business to business) czy B2C (business to customer) - na koniec dnia tak czy inaczej swoją ofertę kierujesz do człowieka, a on ma swoje potrzeby, odczucia i gusta. Właśnie dlatego CRM to świetny sposób na świadome zwiększenie swojej sprzedaży i lepsze wyniki finansowe!
Jeśli myślisz o wdrożeniu takiego rozwiązania w swojej firmie – napisz do nas teraz. Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości, odpowiemy na pytania i w razie potrzeby – doradzimy!